25 Eylül 2008 Perşembe

Dua...(Düşünceler-günlük) -3


Bir Dost' a... (Hocamla tanıştıran çok sevgili dostumun ve hocamın ilk tanıtımı)
Bir akşam vaktiydi; öylesine.. her zamanki akşamlardan biriymişcesine görünen... Ne olmuştu, ne yaşamıştım, hangi son damlaydı bu kez bardağı taşıran.. hatırlamıyorum.
Bilip- hatırladığım o ki, içimdeki 'umut mumu' titriyordu, söndü- sönecek!...
'Umudun bittiği yer, hayatın bittiği yerdir.' der bir söz... Hayatın kıyılarında geziniyordum ben de o akşam üzeri, işte... Oysa ki tanıyanlar bilirler, 'hayat dolu' lukla nitelendirilirim ilk tanıyanlar tarafından, hemen her zaman!...
Geçen yıl bu zamanlardı, bir sonbahar.. aylardan Ekim...
Öylesine içten yakarıyorum ki bir mucize için!... O halden çıkışım için yalnızca bir mucize gerek, başka türlü hiç bir ışık kesmiyor artık beni.. kesemiyor...
Öylesine biriktiririm ki içimde dışa vuruncaya kadar... Zorlayıcı bir özellik benim için...
..............
Rüyadayım.. öylesine gerçekmiş gibi ki, karıştırıyorum. Rüyanın ayrıntısını yazmayacağım, bugün dahi tesirindeyim. 'Ak sakallı dede' ve sağ kürek kemiğime yazılan ayetler..
Onları görüyor, okuyorum. Aynı anda manalarını da...
Ne kadar etkilendiğimi anlatmaya kelimeler yetmez!...
Ben ki biraz da gülerek bakardım, sanki bir sır kapısı programının baş kahramanıyım.
'Hani çok da fena bir kul sayılmam inşallah, bana niye görünmez hiç böyle şeyler..' der, gülümserdim... : )

Arkadaşım ( h.b) ile konuşuyor ve ilk kez hocamla görüşmeye gidiyoruz birlikte.. Yalnızca rüya tabiri için; son yıllarda böyle derinden etkilendiğim birkaç rüya daha görmüşüm...
Adını hep duyarım, teravihi hatimle kıldırdığını ve Rabbimin çok özel ve güzel kullarından olduğunu duyarım ama.. yok.. nasibim mi yok, zamanı mı gelmemiştir ki hiç tanımak için gayretim olmamış daha önce?...
İşte beni bulutların üzerine taşıyan günüm... Ayrıca son bir yıldaki gelişmeler..kısa- kısa...

.....sürecek... inş...

Hiç yorum yok: