22 Kasım 2008 Cumartesi

Mutluluk ve enerji...


Mutlu olduğunuzda mutluluğu yaşayan sadece kendiniz değilsiniz

Mutlu olduğunuzda mutluluğu yaşayan sadece kendiniz değilsiniz.
Sevgi dolu olduğunuzda, sevgiyi yaşayan, sadece kendiniz değilsiniz.
Barış ve huzur içinde olduğunuzda, barış ve huzuru yaşayan, sadece kendiniz değilsiniz.
Mevlana olduğunuzda, Mevlanalığı yaşayan, sadece kendiniz değilsiniz.
Siz bir yandan bunları yaşarken, bir yandan da farkında olmadan, evrenin enerjisini yükselterek, pek çok insanın hayatını etkiliyorsunuz. Yaşadıklarınız ile oluşan düşük veya yüksek frekanstaki enerjiniz ile siz farkında olsanız da olmasanız da, inansanız da inanmasanız da, görsenizde görmeseniz de, toplu bilinçteki yaşam enerjisini fazlası ile etkilemektesinizdir.
Kanadalı Doktor David Hawkins araştırmaları sonucu vardığı değer şöyle:

♥Pozitif ve her şeyi olduğu gibi kabullenen mutlu bir insanın yaydığı enerji,
90.000 insanın yaydığı düşük enerjiyi dengelemektedir.

♥Sevgiyi gerçek anlamda yaşayan bir insanın yaydığı enerji,
750.000 insanın yaydığı düşük enerjiyi dengelemektedir.

♥Barış ve huzur içinde yaşayan bir insanın yaydığı enerji,
10 milyon insanın yaydığı düşük enerjiyi dengelemektedir.

♥Mevlanalığı yaşayan bir insanın yaydığı enerji,
70 milyon insanın yaydığı düşük enerjiyi dengelemektedir.

♥Peygamber, Budha seviyesinde yaşayan bir insanın yaydığı enerji ise
Tüm insanlığın yaydığı düşük enerjiyi dengelemektedir.

♥Bugün, peygamber, Budha veya Mevlana olmasanız da,
90 bin insanı mutlu etmeye ne dersiniz?
._,_.


2 yorum:

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ne güzel şeylere yer veriyorsun. Hayatta ki en güzel şey pozitif olmak olduğunu biliyordum da bunun başkalarına da bu kadar faydası olduğunu da öğrenmiş oldum teşekkürler.
Canım,blogumdaki küçük kuzucuklar benim yeğenlerim. Onları ben büyüttüm. Adım Birgül ama onlar bana bülbül dediler ve bu ailede de böyle kaldı.Kimse bana bundan daha güzel bir isim koyamazdı diye düşündüm ve bu ismi seçtim. İlginden dolayı teşekkürler.
Sevgiyle kal.

Erol Yurderi dedi ki...

Evrende yaratılan herşey bir bütündür, tek bir enerjidir. Dolayisiyle hepimiz büyük bir enerji okyanusu içinde yaşamaktayız. Herhangi bir varlığın ürettiği pozitif veya negatif enerji, (suya atılan bir taş gibi) anında bütün evrene dalga dalga yayılmakta ve tüm varlıkların gelişimlerini etkilemektedir. Sonuç olarak ürettiğimiz her duygu ve düşünceden sorumlu bulunmaktayız.
Yüce Yaradan her şeyi Sevgisinden varetmiştir. Ve kainattaki en büyük, en yüksek enerji sevgi enerjisidir.

Farkindaliği arttiran güzel bir yazi. Teşekkürler. :)