17 Ekim 2008 Cuma

Sarmaşık Gülleri... (Geçen ilk bahardan)

Bahçemden Güller



Güller...



Güller...


Gün Batımı...


Gün Batımı...



Turuncu Güller



Kırmızı gül..


Hanımeli...


Güller...


Resimlerin tümü kameramdan, 2007 ilkbahar ve yazında ev ve bahçede çektiklerimden..

sarmaşık gülleri eski alt sıra komşumun bahçesinden..

Kazaya sebebiyet verecek kadar güzellerdi gerçekten de...

Sevgiler... Hayat

...

SARMAŞIK GÜLLERİ...

Sanki İçimde Açar O Sarmaşık Gülleri...

SARMAŞIK GÜLLERİ

Yalnız kalan ruhumun acısı çok derindir
Yıllar geçse de inan kalbimin esiridir
Alamaz bin sevgili kalbimdeki şu yeri
Sanki içimde açan bu sarmaşık gülleri

Her yerde hatıran var her şey seninle dolu
Her yerde senin ismin bu yol aşkımın yolu
Alamaz bin sevgili kalbimdeki şu yeri
Sanki içimde açan bu sarmaşık gülleri

Teoman Alpay


Sarmaşık Gülleri Bu Kazanın Sorumlusudur..! :) 1/Haziran/2007

Gece, sabaha karşı 03 suları...Kızımın alt kata indirmeye nazlanıp odama bıraktığı telsiz tel. in alarmı ile uyandım, şarjı bitmek üzere, 'bip' liyor..Aynen damlatan musluktan çıkan ses, ya da gecenin bir vakti sessizlik içerisinde zihninizi yoran saat 'tik-tak'ları gibi..

Kalkıp, yerine indirdim.Uykuya dalalı 3 saat kadar olmuş ama uyanış o uyanış, sanki uykum birdenbire kesildi..yok oldu...

Kalktım, kendimi zorlamam uyku konusunda, kaçmışsa kaçmıştır, gelinceye kadar bir şeylerle meşgûl olurum.Yeniden uykuya dalmam 05 suları oldu. 07.. yine ayaktaydım ama biraz kırık dökük..

Kızımın dershaneye bırakılması gerek, sözetmişimdir oturduğumuz yerin ulaşımı biraz fedâkarlık gerektiriyor arabanız yoksa, daha disiplinli olup erken kalkacaksınız, engebeli arazide yürüyeceksiniz fln..

O biraz daha uyuyabilsin diye biz de neredeyse milimetrik yetişecek şekilde çıkarız evden.

Neyse..bırakıp döndüm, sitemizin bir alt sokağındayım, eve 100 metre mesafede..Yukarıda resimlerini gördüğünüz güller var ya, saniye süresince göz attım onlara, viraja giriyordum ve engebe var, bir araba da geniş almamı engelleyecek şekilde park etmiş, üstelik yokuş olduğu için az hızlıca girmek zorundayım, yay şeklinde kavisli yol, ağaç ve yeşillikler görüşü kapatıyor. Başımı çevirip cipi farkettiğimde yapacağım bir şey kalmamıştı: Küüüüttt..!

Tutanak, kasko, servis, ekipler âmirliği...vs..

Sitede 4 tehlikeli nokta var, hepsi hepsi bir dağ başı :) sitesi yâ..

Niye bu yolu kullanıyorlar, yol geçen hanına döndü bu son zamanlarda, biz alışkın değiliz ya da değildik..! :)

'Akacak kan damarda durmaz..!'

'Olmuş la ölmüş e çâre bulunmaz..!'

'Vukû bulan (gerçekleşen, olan) da hayır vardır..'

Bu kadar işte..Millete akıl verirken :) kolay, yok arkadaşlar, aynen öyle davrandım. Hayat bana olan şeyler için üzülmemeyi öğretti..!

1 haftalığına arabasızım. Dedim ya, sürekli bir yerlere yetişmek, servis şöförlüğü de dahil olmak üzere amme hizmeti :) yapmak gerekmese dert etmem, yaşayış biçimimizin bir gereği oluyor sadece.. :)

Bir iki kare daha ekleyeyim, sizce de bu güller, hafifletici sebep olabilirler mi??? :))

Sevgilerle...Hayat

Hiç yorum yok: