24 Ekim 2008 Cuma

Canan'a ve güncel...

Öncelikle, içimden yazmak gelmiyor, böyle durumlarda kendimi zorlamam. Bir süre ara vermeyi seçerim.Kendime dair yazacaklarımı bekletirim.
Yazmak bir duygu işidir, gönül işidir benim için...Başka türlü, yazılanlar nasıl gönüllere ulaşır ki?
Kulaklarla değil işim, yüreklerle... : )
Başlamış olduğum öyküyü çok süründürdüğüm için sizlere karşı sorumlu hissediyorum kendimi..Devamı kayıtlı olmasına rağmen şu anda elim varmıyor, üzgünüm. :(

...
Sevgili Canan,
Senden haber alamıyorum. sana karşı olan duygularımı ifade etmeye çalışmıştım ve karşılığının da sende var olduğuna inanıyorum.
Aradığımda telefonuna cevap vermedin, geri dönüş de yapmadın.
Bâzen diyorum ki, bir hastan olarak isim vermeksizin arasam, sesimi duyduğunda telefonu kapatır mıydın? Sonra da diyorum ki, her ikimiz de çocuk değiliz, neden arkadaşını zor durumda bırakabilecek bir davranışı aklına getiriyorsun?
Kendini hazır hissettiğinde o seni arayacağını söylemişti zaten...
İki akşam önce 'can dostum' kod adını verdiğim, Hacer adlı arkadaşımla konuşmamız olmuştu.ayrıntılı olarak yazmak istemiştim bu yazıyı ama bekledikçe ânın duygusundan uzaklaşıyorum.Yarım yamalak işleri de sevmiyorum.Yine yazmayacağım. : )

Bir tanem...

Bil ki;
ağlayacak gücümün bile kalmadığını sandığım, canlılığımı yitirmenin eşiğine geldiğim günlerden çok daha iyi durumda değilim sorunlar bazında...Sorunlar değişmedi, benim değerlendirmem değişti sadece...
Ha, bu arada, hoş şeyler de olmadı değil tabii hayatımda.. Bunları ön plana çıkarmaya çalıştım.Her şey kendiliğinden oldu belki de...Bu tarif edilebilse ilk sana anlatacağım belki ama yok... Yaşamadan olmuyor, vakti saati gelmeden olmuyor.
Duygularımı kısa sürede anlatmaktan acizim:

'Kısa yazacak kadar vaktim yok'
demişler ya hani... : )

Bil ki:
Aklımdasın..

Bil ki:

Gönlümdesin..

Bil ki:
Seni, kendim gibi hissediyorum.
Dahası... daha.. ları... ...
Kelimeler yetersiz bugün..Olmuyor..
Hissetmeni ümidediyorum, duygum sana ulaşacaktır inanıyorum çünkü çok içten, yürekten çok çok yoğun olarak hissediyorum.
Yazılarda olsa da görüşmek dileğimle:

O' nun korumasında ve esenliğinde kal canım...O'nun için sevdiğim tüm dostlarımla, O' na gönülden bağlı olanlarla birlikte...

Sevgimle...
Hayat

Hiç yorum yok: