31 Ağustos 2008 Pazar

Ramazan' a girerken...


Merhaba arkadaşlar...
Öylesine doluyum ki, bir kaç mini destan örneği oluşturabilirim sanıyorum. Ajandama aldığım notlardan bile bir kaç yazı çıkar.Son derecede düzensiz bir hayatın içindeyim özellikle son üç haftadır. Yine de notlarımı aldım, sırasını bekliyor yazılar...
'benseno' aradı bu akşam, onun için özellikle bir kaç paragraf yazmak istiyorum.Dilerim, yüreğinde güzel tellere dokunabilir yüreğimden kopup gelenler...
Son iki gündür annemleyim.Dün Beyazıt' a götürdüm onu. Sahaflar' ı gezdik birlikte ( o, hasta arabasında) Nasıl mutlu oldu ve hava nasıl yakıcı, esintisiz...
Karpuz alıyorum seyyar satıcıdan, dilimlenmiş... Umrumda değil, hem annemi gezdiriyor, hem bir çatal alıveriyorum. Tam turist havalarındayım.Okulumu gösteriyorum ona. İlk 500 üniversite arasına hem de 160 lı sıralarda mı ne girmiş tüm dünyada.. İ.Ü.Ecz. Fak.
Çınaraltı'nda geçmişe dönüyorum O çınarın altında arkadaşlarla içilen çaylar, konuşulan kim bilir hangi mevzular...
Bugünse sahile gittik birlikte..İlk kez ürpertici geldi rüzgâr, buna rağmen çok hoşlandım. denizin dalgası ve rüzgâr ' deli' ruhumu çağrıştırıyor bana, iyi anlaşıyorlar genelde... : ))
Nasıl dualar ediyor annem.. Onu mutlu görmek beni pek çok sevindiriyor.
..... (sürecek)

benseno, canım, esas yazmak istediklerimi yazamadım. Geç oldu, dışarıdayım biliyorsun. Birazcık daha ' hanım-hanımcık' davranmam gerekiyor.Ramazan-ı Şerif, hepimize hayırlı olsun. Feyz ve bereketinden nasiplenmek dileğimle tüm dostlara sevgiler...
Hayat

Hiç yorum yok: