8 Ağustos 2008 Cuma

Külkedisi' nin günlüğünden... : )


Sabahın erken saatleriydi henüz güneş doğmamış, (af buyrun) kargalar kahvaltılarını yapmamışken başladım düzenleme ve temizlik faaliyetlerime.. : )

Yaklaşık 15 saat olmuş, aferin bana..

Yaaa, niye benim güvercin ve ceylanlardan yardımcılarım, peri annem, balkabağından arabam, camdan pabuçlarım yok? : (

Yanlış zamanda Külkedisi olmuşum her halde.. ; )

Neyse efendiim..tabii ki tüm ayrıntıları vermeyeceğim. Bir markete gidişimde bile rahat durmam ki ben. Örnek mi ararsınız, başlayalım:

Sebzeleri seçip market arabasına ekledim ve sıra onların tartılıp etiketlenmelerine geldi. Bu arada patlıcan da ekleyeyim derken, aynı reyonda sarışınca mavi gözlü, yaşını tam kestirememekle birlikte tahminen benden büyük olduğunu düşündüğüm hanıma, 'Karadenizli misiniz? Oralardan gibi geldiniz bana, diye sordum.

Evet dedi, hadiii, aynı ilden çıkmayalım mı?

Minik bir sohbet sonrası kendimi tanıttım , memnun olduğumu söyledim. İsmini söyledi ve ben de çok memnun oldum, diye karşılık verdi. Bu arada tartım işlemini yapan genç kız, bizi izliyordu.

Diğer bölümlere doğru giderken 'Hayat abla..' diye seslendi birisi, bakmadım, ihtimal vermedim.İkinci kez ismimle seslendiğinde baktım.Patlıcanın tartımını unuttunuz, dedi. Gülerek, teşekkür ettim kendisine.

Zaten genelde insanlarla selâmlaşırım. Kasiyer olabilir, alış veriş mekânındaki görevli olabilir.İşlem yaptığım insanlarla diyalog kurmayı, hâl hatır sormayı ihmâl etmem genelde.

Kasada işimi tamamladığımda, paketlemeye yardımcı oldu kasiyer genç kız.

'Böyle hızlı ve yardımsever kasiyer arkadaşlara çok teşekkür ederiz' dediğimde cevabı şöyle oldu:

'Böyle güleryüzlü müşterilere de biz teşekkür ederiz.' : )

Aklıma bu son gezim sırasında semt pazarını farkedip -arabayla geçerken-, alış-veriş yapma isteğim ve bu sırada karpuz satıcısı ile diyaloğumuz geldi.

'Ne kadar kg ı?'

-'.... lira'

-İstanbul da bile bu fiyata değil.. : )

-Yok abla, Adana karpuzunun sonuncusu bu, karpuz tarlada kurudu.'

-Peki, garantili mi karpuzlar?

-Evet.

-Ne kadar garantili?

-Kesinceye kadar..

-E, diyelim ki aldım, beş yıl kesmedim, yine de garantisi var mı?

Muhabbete bakar mısınız, hakikaten dalgacı bir yaramaz oluveriyorum ara ara.. : )

İstersen hiç para verme abla keşke herkes senin gibi olsa..

Ya, bu insanlar hakikaten konuşmayı gülmeyi insanca davranmayı unuttular her halde.

Bir keresinde de parfüm, kozmetik ürünler alırken benzer diyalog geçmişti satıcı kızla aramızda.

İnsanların fazlaca dikkatini çekiyor bu tip davranışlar ama doğal olarak yapıldığında...

Marketten eve dönerken sokakta oynayan çocuklara rastlıyorum.Hep takılırım bir şekilde onlara..

Ebe seçiyorlar sayışarak, sayışmayı izliyorum. Ebe belirlendiğinde:

Hadi, diyorum beni de sayın. : )

Sayıyor bir başkası, bu kez ilk sayışmayı yapan kız ebe çıkıyor.İtiraz ediyor.

Tamam diyorum tabii ki, bu sayılmaz, ebe sensin (ilk çıkan ebeyi kasdederek), gülerek ayrılıyorum.

Apartmanları sevmem ben, bilir misiniz? Konserve kutuları filan gibi gelir bana..Hele gökdelenvâri yüksek yapılardan hiç hoşlanmam.

Kim bilir belki de içindekilerin bir birleriyle hepten ilintisiz olduğu, bireyselleşmenin daha bir yoğun yaşandığı mekânlar olduğuna inandığım için mi?

Bir apartman komşum ve kızını gördüm pencerede.El salladık karşılıklı.

Hadi bir kahve yapın, geliyorum, dedim.

Aylardır buradayım daha iki kez yarım saat gitmiş oldum böylece.Bu arada eti kısık ateşe attım ki ben ininceye kadar hazır olsun.Türlü yapacaktım.Fasulye ve süzgeci de yanıma alıp üst kata çıktım.Kahve içildi, diziye yan gözle bakıldı, konuşuldu da.

Bir özelini paylaştı, kim bilir belki öyle geldi içinden. hani böylesi özel bir konuyu iki üç kez görüştüğünüz bir insana açmazsınız normalde.

Ben iyi bir sırdaş olduğumu sanırım canım, bende kalacağına inanabilirsin inşallah ancak başkalarına iyice tanımadıkça çok özelini açma, hattâ hiç açma.

ne zaman ihtiyaç duyarsan ben seni dinlerim ancak, söylediklerimi unutma, bir abla tavsiyesi olarak...

Ben dedi, hiç kimseye bu konuda söz söylemiş değilim, nasıl oldu bilmiyorum, anlatma ihtiyacı hissettim.

Parapsikolojiye yatkınlığım olduğunu söylemişti bir bioenerji uzmanı.Sizde bu pozitif enerjiyi hissediyorum, geliştirebilirsiniz bunu dilerseniz...demiş ve eklemişti:

Yalnız, siz negatif enerjileri alıp, pozitif enerji verdiğinizde rahatsızlık hissedebilirsiniz.Şu şu şekilde dualar okuyun, her bir böyle ortamda bulunuşunuzdan sonra..

Gerçekten de çok ilgi çektiğimi hissettiğim, çok canlı, hoşsohbet, cıvıltılı olduğum günlerin hemen akşamı ve ertesi gün, kendime gelmekte zorlanmışım, hasta gibi hissetmişimdir.

Ya da bana 'Sizi gördüğüm andan itibaren tepeden tırnağa pozitif enerjiyle yükleniyorum. Yüz kişinin içerisinde farkedilecek tiplerdensiniz.. benzeri sözler söylenmiş, 'Ben kimseye böyle bağlanmazdım, ne var sende? sorusu çok sorulmuştur.

Sevgi her halde.. Ne olabilir ki başka? Yaratıcıdan aldığımız ışığı yansıtıyoruzdur inşallah. Benden olan bir şey yok.Her şey O' nun 'ol' demesiyledir.

Bu aralar her şey biraz üstüste geldi.Hadi biraz astroloji' ye uzanalım.

2 yıl kadar önce bir arkadaşım yıldız haritamı çıkarttırmak istediğini söylemişti.Ben de gülerek, doğduğum gün ve saati söylemiştim.

Gözlemcidir ya Başak burcu, şimdi benim burç özelliklerimle ilgili farklı zamanlarda derlenmiş bilgileri bir altalta yazalım derim. Ben de bir toplu bakış atayım, benzerlikler ve ayrılıklara..

(Yazının bundan sonrasını sabrı olanlar okuyabilir, yormayayım insanları.. : ))


...
Sen Kimsin!
(Bu yazdıklarım benim tarafımdan alınan notlar derlenerek hazırlandı.Kendimden hiç bir şey eklemedim.) -demiş arkadaşım-
Yükselen yıldızın Başak Terazi de olabilir.(Tam saat bilinmediği için..Hangi özelliklerin fazla ise yükselenin o burç)-Çocukları çok seviyorsun..2 veya 3 çocuğun olacak.-Disiplinlisin.Bilinçaltını çok iyi kullanıyorsun..NLP veya dua ile herşeyi olduruyorsunDengeyi uyumu çok seviyorMüzigi çok seviyor..Belki çalıyorAdaleti çok seviyor..Adil,Çok kuralcı ama kurallarını kendi koyuyor,emir almıyor,çok dürüst,herzorluğa katlanır,enerjisi çok,hizmeti seviyor,Değiştirmeyi çok seviyor,Dış görünüşü ile içi farklı,Tanıyınca değer veriyor,İnsanların beynini okuyor,Eger yükseleni başak ise hizmeti çok seviyor,eger yükseleni terazi ise,incik boncuk takmayı,süsü çok sever,ama kapanmaz,Hiçbirşeyi unutmuyor,ertelemiyor...
...

(Yükselenim Terazi olduğu için bu tabloya Teraziyle uyumlu olanlar da eklenebilir.Uyum yelpazem oldukça geniştir: ))

Burç UyumlarıOğlak, Boğa burçlarıyla uyumun çok iyi.İkizler, Yengeç, Başak, Balık, Koç burçlarıyla uyumun iyi.Terazi, Yay burçlarıyla uyumun orta.Kova, Aslan, Akrep burçlarıyla uyumun kötü.Başak burcuna uygun meslekler;
Çeşitli ilim dalları, özellikle eczacılık ve teknik alanlar, edebiyatçı, yazar, gazeteci, yayıncı, kitapçı, matbaacı, sekreter, araştırmacı, postacı, muhasebeciBaşak burcunun gök cismi: Merküri: Zeka, Hareket temsilcisiKader Sayın 7 (Mistik)Tersine merakinizi korukluyor. Mistik konulari, yeni ve eski ilim alanlari lginizi fazla cekiyor. Tipki bir doktor gibisiniz.Sorunlu insanlar aradiklari huzuru sizde buluyor. Sizin elinizde adeta sihirli bir guc var.Mesafeli tavriniz sizi diger insanlardan ayiriyor.Ancak yasamin derinliklerine inenler sizi anlayabilir,suskun donemlerinize bir anlam verebilir.Nitekim zaman zaman boyle manasizca icinize kapandiginiz oluyor. Insanlar ilk tanisdiklarinda sizden cekiniyor. Dogustan itibarlisiniz adeta. Yeriniz ne olursa olsun daima ilgi uyandiriyorsunuz. Felsefi ve kulturel konulara ilginiz buyuk. Ancak tam olarak cozebilmis degilsiniz. Muzik yazmak, kesifler yapmak yaraticiliginizi kullanabileceginiz alanlardan. Sizin icin sanatcilarin eserlerinden yararlanmadan yasamak yasamak degil. Bazen yasam sizin icin bir dus kirikligi olsada daha ogreneceginiz cok sey var. Genelde karamsar ve suskun bir yapiya sahipsiniz.Yalniz da yasamayi basarabilecek nadir kisilerdensiniz. Hayat konusunda bazen umutsuzluga dustugunuz de oluyor. Ancak felsefi bakis aciniz yasamin nereden kaynakladigini ortaya cikaracak kudrette.Dogum gününüze göre hangi hayvansın? (Kedi)Utangaç ve sevimlisiniz.Tanımadığınız insanlarla konuşmayı sevmez ama arkadaşlarınızla herşeyi paylaşabilirsiniz.Arkadaş seciminde oldukca dikkatlisiniz.Sevilen birisiniz.Burcunuza göre tatil seçeneğin;Başak, zeki, entelektüel, iletişimci, enerjik ve aynı zamanda üretici bir burçtur. Onun en son isteyeceği sırt üstü uzanarak hiç bir şey yapmadan geçireceği bir tatil olacaktır. Başak insanı hareket ve heyecan aramaktadır. Keşif ve araştırma duygusunu tatmin edeceği yeni yerler ona heyecan verir. Gideceği yer ile ilgili ne kadar çok bilgi toplayıp hazırlık yaparsa, gittiği zaman o kadar çok mutlu olur.


Bu arada, merak edenler aşağıdaki mailde yazılanlara bakabilirler. : )


MÜKEMMEL!!! SADECE DOĞUM GÜNÜNÜZÜ GİRİN:))belki inanmayacaksınız ama birebir çıkıyor !

http://www.hediyedenizi.com/DogumGunu/dogum_gunu.php Siz doğduğunuz gün acaba AY dünyadan nasıl görünüyordu Doğduğunuz gün dolar kaç paraydı mark kaç paraydı.Doğduğunuz günkü hürriyet gazetesi ilk sayfası nasıldı.Kaç eşşek yaşındasınız.O yılın hit parçaları neydi.Asgari ücret kaç paraydı gibiişinize yaramayacak ama okumak isteyeceğiniz bir sürü bilgiyi bir araya topladık.Niye mi sırf dostlarınıza duyurun diye :)teşekkürler.yukarıdaki link açılınca hemen sayfanın üst ortasına doğum günü tarihinizi girin size özel ilginç bilgiler sayfanızı görün.

Hiç yorum yok: