16 Ağustos 2009 Pazar

Mim : )


Sevgili Nazar, dilersen yazabilirsin deyip mimlemiş. : )
Zâten o kadar çok şey yazıyorum ki hakkımda ama olsun, seni kıramayacağım Nazar' cığım.. : )

1-Hangi şehirde yaşıyorsun?
İstanbul, bu şehirde doğdum, ailem burada, evlilik nedeniyle 24 yıl Trabzon' da kaldım.Yine İstanbul' dayım.
2-Mesleğin nedir ?
İstanbul Üniversitesi Eczacılık Fakültesi mezunuyum.Eczacılık mesleğini icra ediyorum.
3-Blog yazmaya başlama kararını nasıl aldın?
Birkaç yıl önce net ortamında yazılar yazmaya başlamıştım.Yazdığı yerde farkedilenlerden olmuşumdur genelde.Yazdığım sitelerin birinde yöneticilik teklif etmişlerdi, kabul ettim fakat hoşlanmadığım bazı tavırlar oldu, ayrılıp kendim bir web sitesi kurdum.Bir süre devam ettim.
Bu arada blog yazılarına da başlamıştım ve farklı bir kaç sitede de yazmaya devam ediyordum.
Kendimi en iyi ifade edebileceğim yerin özel bir alan olacağını düşünüp, fazla dağılmak da istemediğimden, blogda kalıcı oldum.
Çok deşifre olmaktan hoşlanmıyorum aslında ancak anlatmak istediğim bir yol hikâyem de var.Sonraları okumak ve eksiklerimi keşfetmek belki, o günün duygularını hatırlamak, zor anlarımı aşmakta nelerden faydalanmışım görebilmek, benzer acılardan geçenlere yol gösterebilip, umut verebilmek adına, yazmayı sevdiğim için devam ediyorum.
Kimliğim bilinsin istememiştim pek, çekingen değilimdir, hiç olamadım.Tuhaf bir öz güven duygusu taşırım kendimi bildim bileli.
Yine de yazdığım kadarı bile beni tanımayanlarca yanlış algılamalara neden olabilir.
Tanıyan arkadaşlarımdan çekinmiyorum, son derece rahatım, her koşulda ispatlamışımdır kendimi, bilirler çok şükür.
Kendimi eleştirirken acımam, eğer kendi öz eleştirimi geçmişsem, başkasınınki de vurmaz beni.Ölçüm bu.Vicdanım rahatsa, sorun yoktur. : )
4-Ne zamandır blog yazıyorsun?
Aralık 2006' da blog oluşturmuşum ancak Haziran 2007' den bu yana daha aktif olmuşum.
Bloğunu hangi sıklıkla ziyaret edersin ?
Şartlar elverişliyse her gün, yazamasam da göz atmaya çalışırım.
6-PC açıldığında bloğunu açmak kaçıncı işin?
İlk olarak gmail' i açarım, e- postalarım için.Blog ikinci olaraka açılır genelde.
7-Başka bloglarda görüpte aldığın yada gittiğin yer oldumu ?
Tabiî ki, listeme eklediklerim de çok oldu.Çok telden çalarım ben, bir yere takılmam, farklı düşünceleri de tanımak, anlamaya çalışmak isterim.
8-Bloğunda hangi konulardan bahsetmek seni mutlu eder?
Blog, duygu ve düşüncelerime yönelik açıldı. Bir nevi günlüktü yani, hoşlandığım yazı, şiir, alıntılara da yer verecek olan.
O gün içimden ne geliyorsa, elim neyi yazmaya yetişebiliyorsa odur gündemim.
9-Blog aracılığıyla para kazanmak fikrine nasıl bakıyorsun ?
:) Bu soru bana yönelik olmasa gerek.
10-Bu mimi kimler yazsın?
Bilmem, isteyen yazsın.Beni de haberdar ederse okurum.Listemdekileri izlemeye çalışırım zaten. : )

Hiç yorum yok: