11 Aralık 2008 Perşembe

Güncel... Günlüğümden...


Bayramın ilk gününde gergin bir ruh hali içerisindeydim.
Bu, bende sıklıkla olan bir durum değildir, şükür...
Genelde işleri oluruna bırakır, anlık patlamalardan uzak durmaya çalışırım.Ufak şeyleri de zihnime yük etmemeye...
Sonuç olarak, en azından şimdilik, sular durulmuş gibi görünüyor.Hayırlısı... Bayram görüşmeleri hoş duygular yaşamama vesile oldu.
Sevgi abla (Gurbetimdeki komşularımdan) aradı, sağolsun.
-'Sizinle sık görüşemesek de sevmiştim.Gidişinize çok üzüldüm.' diyor o da...

Ben de aynı duygularla karşılık verdim, gerçekten de hoş komşularım, arkadaşlarım oldu.
-'Gelirseniz, mutlaka bende kalın' diye ısrar ediyor.Bunu söyleyen, teklif eden kaçıncı arkadaşım bu?
Kimisi doğruca anahtarını bırakmayı teklif eder, kimisi evinde kat ayarlamaktan söz eder ki gitsem hem oradaki ev, şu anda burada oturduğumuzdan çok daha geniş hem de eşimin ailesi üzülebilir dahi, kendilerine öncelik tanımadığım için...

R. ablayla da şakalaştık biraz..
-Bu ayın 17' sinde Ayfer'lerde olacakmış komşular...Altın günü düzenliyorlar, gidiyor musun? diyorum.
-Haberim olmadı, diyor. Tâ oradan, benden daha iyi biliyorsun olan-biteni... : ) -Seni bulamamışlardır, yoksa adam arıyorlar toplanacak... diyorum.
Şöyle devam ediyor konuşmamız:
-Arayan bulur.

-Cidden bak, al altınını git, çok mutlu olurlar.

-Yok, diyor.

-O zaman önümüzdeki ayın 17' sinde ben alıyorum, beklerim, diyorum.

-Sana gelirim bak...

-Tabii gelirsin, bir ay önceden haber veriyorum derken meşhur kahkaham eşlik ediyor. : )

-Senin bu gülüşlerin... diyor. Allah cc hep güldürsün.
-Ne yapayım, diyorum. Bana da bu karakter özelliği verilmiş...Gülerek bakmaya çalışıyorum.


* * *
Bilgisayarla uğraşmadım yıllarca, ilgimi çekmedi. Çocuklara bıraktım o dönem bilgisayar ilgisini... Birkaç yıl önce kursa gittim, sonra...Kendi kendime öğrenmektense teknik bilgi alayım biraz, diyerek...
Bilgisayar hocamız genç bir kızdı, 20 li yaşlarda...
Samimi olduk.Her özel günde mutlaka mesajı gelir, sağolsun.
-Siz de çok vefalı davranıyorsunuz, dedim dün konuşurken...
-Her zaman olmuyor, çok nadiren oluyor bu, inanın... derken, yine 'özel' hissettiren bir tonlaması vardı sesinin...
Daha birçokları var böyle... 'Ne güzel, diyorum, ne güzel! Dost biriktirmek nasibolmuş bize de!...'

Dostluk ve sevgi en yakın arkadaşlarımız olsun dileklerimle, nice sağlıklı, kendimiz ve çevremizle uyum içerisinde günlere, hep birlikte, inşallah.
Sevgilerle... Hayat

* Resimdeki zambaklardan yetiştiren ya da yetiştirildiği yeri bileniniz var mı? Bizim bahçede vardı ama kayboldu mu bilmiyorum.
Çiçekçilerde bu tür satılmıyor. Casablanca liliumlar var genelde...
Çocukluğumdan bu yana çok severim ak zambağı...Doğal olan, özünü koruyan pek çok şey gibi... : )

Hiç yorum yok: