29 Ocak 2009 Perşembe

Önemli... Cep telefonu kullananların dikkatine...

çok önemli... dikkatle okuyun ve tanıdıklarınıza da gönderin,

Her arama yaptığımda ekranımdaki 'aktif aramalar' yazısı benim de dikkatimi çekiyordu aslında
ama durumun farkında değildim. ##002# 'i aradım hemen ben de. Gerçekten de aktarma iptal dedi.
Demek bize sormadan arama aktarması komutu verilmiş. Hemen siz de düzeltin.
ÇOK ÖNEMLİ!!!!! Lütfen Hemen Uygulayın...
Okuyacağınız yazı AVEA, TURKCELL ve VODAFON 'u karalama kampanyası değildir. Her ne kadar ilk okudunduğunda şüphe ile yaklaşılsa da, deneyince gördüm. Siz de mutlaka iletebildiğiniz kadar herkese bu maili forward edin.

AVEA, TURKCELL VE VODAFON KULLANANLAR Telefonunuzdan hemen ##002# yi tuşlayın ve arayın. Ekranınıza aktarma iptal diye bir yazı gelecek. Böylece bugüne kadar sizden para kırpan!! yönlendirmeyi kaldırmış oluyorsunuz. Bu işlemi yapmadığınız müddetçe, size ulaşamayan herkesten bir kontör düşülüyor...
Bunu AVEA, TURKCELL ve VODAFON kullanan herkese göndermenizi rica ediyorum. Göndermediğiniz takdirde sizin her Eğer aradığınız kişinin telefonu da telesekreter ayarli ise, dinlediğiniz 1 sn'lik 'aradığınız kişiye ulaşılamıyor' mesajı için de bir normal arama karşılığı ücretlendiriliyorsunuz!!!
İşin garip olan kismi bu değil aslında. Normal AVEA, TURKCELL ve VODAFON hatlarında default (fabrika çıkışı) olarak ayarli bir telesekreter yokken, herkese bu telesekreter otomatikolarak ayarlı geliyor!!! Yani, sizin hiçbir şeyden haberiniz yokken, tabiri yerindeyse belli etmeden sizden hıncını alıyor. Arkadaşınızı aradığınız ve ulaşamadınız mı? Hemen 1.5kontor . İki dakika sonra yine mi ulaşamadiniz bir 1,5 kontör daha...
İşin daha da kötüsü kimsenin böyle bir uygulamadan haberi yok, herkes (diğer operatörlerde olduğu gibi) aranılan
telesekreterin bedava olmasını bekliyor.

Bu olayı iptal ettirmek ise daha da komik; AVEA, TURKCELL ve VODAFONE'yi arıyorsunuz, durumu anlatıyorsunuz. Görevliler de size AVEA, TURKCELL ve VODAFON hatlı telefonunuzdan ##002# 'yi aramanız durumunda telesekreterin kaldırılabileceğini anlatıyorlar. Bu mail'i bana gönderen dostuma teşekkür ediyorum.


Dr. M. Turan Çuhadar
Vali Yardımcısı

1 yorum:

nazardeğmesin07 dedi ki...

günaydın arkadaşım önemli bir konu hakkında bilgilendirdigin için çok teşekkür ederim...