3 Ocak 2009 Cumartesi

Mutluluk...


MUTLULUK
Ah bir askerlik bitse ….
Teskereyi bir alsam …
Sevdiğimle bir evlensem…
Bir çocuğumuz olsa…
Ah şu çocuklar bir büyüse…
Okulları bir bitse…
Düğünü bir yapsak…
Taksitler sona erse…
Emeklilik gelse…
Yazlığım olsa…

Diye bir ömür geçer.
Mutluluk hep gelecekte aranır.
Hep Kaf dağının ardında sanılır.
''Geveze'' adlı yeni yayımlanan bir kitapta Alfred Souza der ki:
''Uzun zamandan beridir hayatın –gerçek hayatın- başlamak üzere olduğu izlenimine kapılmıştım. Fakat her zaman yolumun üzerinde bir engel, öncelikle erişilmesi gereken bir şey, bitmemiş bir iş, hala hizmet edilecek zaman, ödenecek bir borç oldu. Sonra hayat başlayacaktı. Sonunda anladım ki, bu engeller benim hayatımdı. Bu görüş açısı, bana mutluluğa giden bir yol olmadığını gösterdi…''
Peki sonuç?
Onu da kitaptan okuyalım:
' Mutlu olmak için daha iyi bir zamanı beklemekten vazgeçin…
Mutluluk bir varış değil yolculuktur.
Pek çokları mutluluğu insandan daha yüksekte ararlar, bazıları da daha alçakta.
Oysa mutluluk insanın boyu hizasındadır.

Alıntı

1 yorum:

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim arkadasim,
bu güzel yazindan dolayi cok tesekkürler. Ellerine saglik, cok güzel ve uyulmasi gereken bir hayat akisi. Bende haytimda ah suda gecse diye düsünmeyenlerdenim. Her bir sürecin benim hayatimin bir sayfasi oldugunun bilincinde yasamaya calisirim.
Ani yasamak cok güzel, bunu da okudugum kitaplar sayesinde kazandim.
Canim paylasimin icin cok tesekkürler, sevgiler....