10 Ocak 2009 Cumartesi

Gitmek mi zor, kalmak mı zor?


8 saat... 506 kilometre... İstanbul- Kastamonu arası...
Deli desem değil, akıllı desem o da değil!... Bir gönül var ki, yaramaz çocuklar misâli can yakar oldu yine...
Zor şeydir zıtları birarada barındırıyor olmak...
Yazmışımdır burç merakımı, Terazi yükselenli Başak burcu olduğumu... 40 yaşından sonra yükselen burcun etkisinin ağırlık kazandığını okumuştum bir yerlerde yanılmıyorsam...
Başak yönüm daha bir temkinli, ağırbaşlı, mantıklı olsa gerek...
Terazi mi? : )
Artist, duygusal, denge özürlü... : ) (dengedeyken mükemmel her şey... )
ZekÎ ve 'saf' olabilmek... Mantıklı ve duygusal!... Yine dengem bozuk anlaşılan ya da hesaplar kafamı karıştırdı.
Ah Hacer, hep senin yüzünden!...
: ) Daha Şeb-i Aruz' un şokunu üzerimden atamamışken ne diye 'Gel' dersin ki?
Hocası gelecekmiş, tanışmamı istiyordu.Onun etkilendiğini bilmek, benim de etkilenme ihtimâlimin yüksek olması demek...
Sabah oğlumu havaalanına bıraktım. Yönlere takıldı gözlerim, daha bir gözüme batmaya başladı yazılar:

'Edirne Ankara'
Direksiyonu kıracağın yön önemli, anlık karar... Yine yapmadım ama sallanan bir fay hattındayım.Ne zaman kırılır -mı- bilemem...
Dün aradı Hacer (can dostum) yine... Bir arkadaşı dâvet etmiş, yoldaymış. Konuştuk ordan- burdan...
Yolda birisine rastladı ve '... ' ya gidiyorum. Sen de gel.' dedi.

-Bana mı dedin, gelebilirim bak.. diye girdim araya...

-Sen zâten benimlesin, dışarıda değilsin ki, oldu cevabı...

Gönülde taşımak ve taşınmak, güzel şey... : ))

Akşama yakın aradım onu bir yazıyı paylaşmak için... Size de olmuştur değil mi, paylaşamadığınızda eksik kalacaktır bir şeyler ve herkesle de paylaşmaktan aynı hazzı alamazsınız. Muhatabınızın 'siz' olması gereklidir. Sizden.. sizin gibi...
Arkadaşında mısın hâlâ? , diye sordum. İstersen ve onlar da isterlerse hoparlörünü aç telefonunun, diğer arkadaşların da dinlesinler ya da çıkıyorum demiştin, sen yoldayken dinle okuyacaklarımı...
Hoparlör açıldı ve diğer arkadaşıyla da konuştuk bu arada, ev sahibesi olanla... Okudum yazıyı. Doğum günüymüş arkadaşının da, hediye gibi geldi.. demiş.
Bir şarkı istemişti konuşmanın başında arkadaşım. Ben de, bakalım nasipte ne çıkar demiştim.

Doğum günü olduğunu öğrenince, 'Hediyeniz şarkı olsun o zaman' deyiverdim gülerek..
Kalbimin sahibi sensin Orda yalnız sen varsın (Link)
Benim için sen her şeysin Neş'esin hayatsın

Ömrüm geçip de saçlarıma beyazlar dolsa bile

Benim için sen her şeysin Neş'esin hayatsın
Sesim iyidir, duygulu olduğu zamanlarda kendim de beğenirim. : )
Duygulu okudum şarkıyı, ev sahibesi arkadaş da mutlu olduğunu ifade edip:
'Sizi tanımayı çok isterim. Misafirperverizdir, çok iyi ağırlarız inş. Gelseniz...' deyiverdi. ....
Gitmek mi zor kalmak mı zor... diyeyim ve geçtiğimiz Çarşamba' ya geri gitmeden burada ara vereyim. Lise arkadaşlarımla buluşmamızdan kısa da olsa söz etmek isterim. Nasipse...

Sevgiler herkese...
Hayat

Hiç yorum yok: