26 Mart 2009 Perşembe

Günlük...


Bir garip hüzün var içimde...
Ne tuhaf diye düşündüm; garip ve hüzün kelimelerini seçmişim tanımlamaya çalışırken...
Hâlden hâle giriyorum. Canlı, neş'eli, mahzun, özlem duyan, yorgun... nice hâlllerdeyim.
Neler olmadı ki yazamadığım süre içerisinde...
Genelde haftanın altı günü eczanede geçiyor. Tempoya bir dâhil olunca vakit yetmiyor.
Hastalar, personel, ilaç mümesilleri, sorular, sorunlar, hoş olaylar...
Havanda su mu dövüyorum ne? : )
Uykuya yenik düşüyorum akşamları... Gün içinde zihnim epeyce bir yorulmuş oluyor.

Başka ne mi yaptım? Kayda değer olanlar Ayşegül ve Hacer hn. ile konuşmalarım ve yazacağım bir iki şey daha...
İyi ki varlar, şükür tanıştırıp sevdirene...
Geçen gün yine daraldı içim, Hacer' i aradım. Her durumda güzel bir mana ile yorumlayıp yüreğimi serinleten o...
Yoksa bu aşk ile kalsa mıydın, doğru mu yaptım acaba diyen de o... : ))
Her konuşmamız yarım ila bir saat arası...
İnanın ki yazabilsem yazacağım, okunsa güzel olabilir, dahası bana da hoş bir anı olarak kalmış olabilirdi sohbetlerimiz...

Önceki Çarşamba Cemalnur (Sargut) Hanım' ın sohbetlerine katıldım ikinci kezdi yanılmıyorsam...
Sohbetin sonunda herkes ona sarılıyor ya da tokalaşarak ayrılırken ben de kenarda kalabalığın dağılmasını bekliyordum sessizce...
Epeyce dağılınca Hacer hn. ı aradım.
Bak, dedim bir buçuk metre uzağımda kendisi, uzatsam telefonu seninle konuşması için emrivâki olur değil mi?
Yapma, dedi. Çok meşgudürler onlar, rahatsız etmeyelim.
Ben miyim tüm bu çılgınca görünen davranışların faili, niye böyleyim bilmem ki?
Şeb-i arûz törenlerinden tanışıklıkları vardı arkadaşımla Cemalnur hn. ın...
Sohbette edep üzerine de biraz söz söylenilmişti. Gülümseme- mahcupluk karışımı bir ifadeyle yaklaşıp telefonu uzatırken şunlar dökülüverdi dudaklarımdan:
-Efendim, 'edepsiz' lik olmaz inşallah, bu davranışımı hoş görüp, bir Allah c.c. dostu ile konuşmanızı rica edersem? Kendisini Allah c.c. için seviyorum ve sizi de Allah c.c. için seviyorum.

Telefonu sol eline alırken, sağ ellerimizde kalp hizamda çapraz olarak kavuşturulmuştu. İncitmemeye özen gösterecek şekilde sıkıca avucumda olan eli...
Yüzüne bakmaksızın dalgın kalan, dinlemede kalan, mekânın neresinde kaldığımı bilemeyen ben...

Konuşurken heyecanlı o da, zarif, hassas her zamanki gibi duygu yumağı... : )
'Kul olabilsek keşke demiş arkadaşım, daha neler söyledi bilsem... Dedim ya zaman ve mekânın neresindeydim bilemiyorum.
-'Çok etkilendim arkadaşınızla da sizinle de konuşurken...' demiş...
Ne güzel... : ))

Oya hanımla tanışıyorum bu arada, bir başka sefer söz edebilirim ayrıntılardan...
..........

Yazabilirsem bu haftaki sohbet ve yemekten söz ederim bir ara sıra gelirse, inş.

Not: Canan' cım, seni defalarca aradım.Beni T. cell imden ararsan bulabilirsin, avea eczanedeki yerimde çekmiyor. Numaram Filiz' de var.
Konuşayım diye çok uğraştım, olmadı. Cevap bile yazamadım yorumuna... : (
A E O canım...
Sen de bana sevdirilenlerdensin şükür ve bu kadar güzel dostları bana yaklaştırdığı için minnettarım Rabbimize...

Hiç yorum yok: