10 Eylül 2009 Perşembe

Ses Kaydına kısa değini ve bir kısa kayıt örneği

Ses Kaydına kısa değini ve bir kısa kayıt örneği


Kayıt programı Nero Wave Editor
Mikrofonu işaretliyorsunuz kayıt seçeneklerinde ve mp3 olarak kaydediyorsunuz az yer kaplasın diye... Bilgisayarınızın mikrofonu yoksa harici bir mikrofon kullanabilirsiniz kayıt için.
Sonra 4sharedcom' a yüklüyorsunuz.
Oradan da linki blogunuza yapıştırıyorsunuz bağlantı vererek.


http://www.4shared.com/file/131581829/769e8e8d/nero_ses_kayd.html ses kaydı LİNK

Yazının yayınlanma nedeni:
Hayat 10.09.2009 00:15

(http://beenmaya.blogspot.com/2009/01/en-sevdiim.html)
adresine gittim.
Orada da 'Tutsak' a takıldım.
Onun yazdıklarını okursan hatırlayacaksın.
Tesadüf mü diye bir soru sormuş, zihnini meşgul eden şeylerin karşına çıkması.
Sen de bilemediğini söylemişsin ya da buna yakın bir cevap vermişsin.
Tesadüf yok canım, denk düşürülmeler var.
Yolunu seçiyorsun ve devamı geliyor.
Sen de şaşırıyorsun yaşadıklarına...
Bu arada sesli yazılarla ilgili girişimine de baktım onun..
Ben 3 yıldır sesime endeksli tarayıcı sevdasındayım.
Sesimden klavyeye dökülsün istiyorum.
Bunu yapamadım ama bir program buldum.
Onunla kayıt yapıp 4sharedcom'a upload edip yayınlıyorum.
Bir örneği aşağıdaki adreste, dinlemedi isen dinlemeni öneririm.
Belki arkadaşlarından düşünen olursa da faydası olur.
1 dakika süre kısıtlaması yok. Kaç dakikalık ses kaydın varsa okuyorsun.
Sevgiler...
Ses kaydı:
http://hayateylul.blogspot.com/2009/09/nihayet-cennetin-dogusu-jsteinbeck.html

beenmaya 10.09.2009 09:23

@Hayat: denk düşürülme evet haklısın bir şekilde karşına çkıyor işte...

sesli kayıtla ilgili bilgiye de çok teşekkürler. ben teknik olarak bu konuda birşey yapamadım ama yapan arkadaşlara ilettim bilgiyi sağolasın...

Tembel Terazi tarafım tuttu böyle anlatmaya çalıştım, anlayabilene... : ))
İşlerim var, hem de sel sonrasını görüntülemek istiyorum, kaçmalıyım.
Canım, ilgilenen arkadaşlar Suha Gürgen beyle de bağlantı kurabilirler, yardımcı olmaya çalışırım.
Sadece çömezim ben.. :-D
Yalnızca tekniği uygulayabilecek kadar bilgim var.
Yine de daha geniş bir zaman diliminde biraz daha ayrıntı taşıyabilirim sayfaya.
Gerçi, arayan bulur demişler.
Elimde bu kadar bilgi bile olsa bir yolunu bulurdum kullanmanın zannederim. : ))
Sevgiler...

2 yorum:

beenmaya dedi ki...

:))) sağolasın. tekrar çok teşekkürler...

Hayat dedi ki...

Canım, o kadar sıkıntının içerisinde teşekkür etmek ve okumak için vakit ayırma inceliğini göstermişsin.
Yüreğim seninle de, sen de varsın içinde...