18 Eylül 2009 Cuma

'Hayat' tan Seçmeler...


Aramis

hüznün çocuklarıyız onulmaz biçimlerde

kalbimize bağıran büyük canavarlar elinde

hoşnutsuz yüreğimiz acıya aç melale müptela

izini sürelim yolun, acinin ormani büyütür insanı

Şükrü Özmen-Antoloji.com

***
'Hayat'tan Seçmeler...

Çok sevdiğim bir öğreti..."Bu da geçer"

bazen acilar gereklidir

Her şeye rağmen hayat güzeldir

Tıkanıp Kaldığında Hayat...

OLGUNLUK...

Üç Öğüt (Çok Güzel!)

Mesnevî' den...

Huzurun Kıymeti..

Bir süre sonra...

Acının uğramadığı ev

Her şeyde Tanrının Parmak İzi Var...

Çatlak Testi

Vermek...

GERÇEKTEN DOĞRUYA, DENİZ KABUKLARININ YOLCULUĞU...

Dua

Kelebeğin Hayat Dersi...

Hayatın Özü

İnci...

Büyü Dükkânı...

5 yorum:

nazardeğmesin07 dedi ki...

Dilerim yeni yaşınızda mutlulukların en güzelini yaşar, başarı merdivenlerini rahatlıkla tırmanırsınız ve dilerim yüzünüz hep güler, neşenizi hiç yitirmezsiniz. Sevgi dolu kalmanız ve her zaman mutlu olmanız dileğiyle... Doğumgününüz kutlu olsun! Ne zamandır gelemedim ziyaretinize bu aralar çok yoğundum internette yoktu.Sevgiyle kalın...Hayırlı bayramlar...

Hayat dedi ki...

Ben de seni merak etmiştim. :)
Çok teşekkürler canım...
Dileklerin, hepimiz için 'gerçek' olsun.
Sen iyi ol da nete girememek sorun değil..
Sevgiyle :))
Ben de herkese hayırlı ve çoookkkk güzel 'şeker tadında' bayramlar dilerim.

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Sevdiklerin ve sevenlerin ile geçirebileceğin,sağlıklı,mutlu,huzurlu,sevgi dolu bayramlar dilerim canım. Ramazan bayramın kutlu olsun.

Ayrıca doğum günün de kutlu olsun.Gecikmiş bir kutlama olacak ama gönüller bir olsun yeter ki...

Öpüyor,sevgilerimi gönderiyorum.

sufi dedi ki...

Mutlu bayramlar, mutlu başarılı huzurlu yeni yaşlarda sevdiklerinle başbaşa GÜLden notalardan çıkan nağmelerle geçsin, sevgilerimizle.

Hayat dedi ki...

sufi ve zerrin,
İçten dilekleriniz içim teşekkürler...
Nice güzel hayramlara...
Birlikte,
güzelliklere...