27 Haziran 2008 Cuma

Efendimiz' in S.A.V. Dualarından


Allah' ım!
Senden dünya ve âhirette âfiyet diliyorum.

Allah'ım!
Beni bağışlamanı, dinim, dünyam, ailem ve malımda bana âfiyet vermeni diliyorum.

Allah' ım!
Ayıplarımı ört.Endişelerimi gider.

Allah' ım!
Önümden, arkamdan, sağımdan, solumdan, üstümden beni koru.Altımdan tuzağa düşmekten senin yüce kudretine sığınırım.

(Âmin)

dinde âfiyet
Fitnelere karşı korunmuş bir îman
Kaymayan bir ayak
Vesveseden ve şeytandan etkilenmemek
Cehâletten kurtulmak
Îmânı ibâdetsiz bırakmamak

hayatta âfiyet
Onurlu yaşamak
Azdıran zenginlik ve ezdiren fakirlikten korunmak
Yalnız kalmaktan korunmak
Katlanılmaz hastalıklar ve dertlerden korunmak

ailede âfiyet
Ehl-i îman olmaları
Huzur içinde yaşamaları
İtaat eden ve seven olmaları
Mürüvvet görmek

malda âfiyet
Azdan çok gibi yararlanmak
Bereketle yaşamak
Âfetlerden korunmuş olmak
Helâl olması

bedende âfiyet
Hastalıktan uzak kalmak
Âzâlarından tam istifade edebilmek

Hiç yorum yok: