22 Ekim 2009 Perşembe

Son günlerden kareler...






Yalnızca birkaç kare...
Kasımpatılar, Mısır Çarşısı'ndan.
Eminönü-Kadıköy hattında çekilmiş, deniz görüntüleri.
Cemalnur hanımla birkaç gün önce çekilmiş üstteki resim. Yorgunluğum resimde de hissediliyor,her ne kadar makine ve oda ışığı ayarları da iyi değilse de...
Haftanın 6 günü havuzda olduğum için, antibiyotiksiz atlatamayacağıma karar verip, üst solunum yolu enfeksiyonumun tedavisine başladım.
Yazmak dahil birçok şeyi erteledim.
Ancak izlemeye çalışıyorum.
Tüm dostlara sevgiler... :))
Hatice/Hayat

3 yorum:

beenmaya dedi ki...

çok güzel fotolar
geçmiş olsun çok
ve de özledik
:))

nilüfer dedi ki...

çok çok geçmiş olsun, tez iyileşesin..

anneminkizıyim dedi ki...

Selamlar Haticecigim, sana gecmis olsun dileklerimi iletiyorum.
Fotolar cok güzel, Cemalnur Hanimla cok güzel cikmissiniz. Bazi videolarini vakit bulup izledim, ama sakin bir zamanda daha iyi izlemegi ve dinlemegi istiyorum.
Cok güzel anlatimi var.
Ayrica cok güzel fotolar eklemissin seninde ellerine saglik canim, sevgiler....